Instagram

lorem ipsum


Instagram Stories

Instagram er et SoMe medie og kan spille en yderst vigtig rolle i din virksomheds annoncering form. Med annoncer i Stories kan vi suppler indholdet i Nyheder med annoncer i Instagram Stories. Den yngre målgruppe er specielt repræsenteret på dette medie. Det er derfor et must at tage det med i sit mediemix. 50%+ af den Danske befolkning er på instagram hver dag. Det variere i forhold til aldersgruppe, men de er der!

Billede- & videoannoncer på Instagram

Billedeannoncer er en måde at få vist dit produkt på. Fortæl din historie gennem et rent, enkelt og smukt annoncekanvas. Billeder kan være i kvadratisk eller liggende format. Videoannoncer vinder desuden frem og er bestemt måden hvorpå kommunikationen foregår på i dag. Få den samme visuelt fordybende kvalitet som billedannoncer – sammen med effekterne fra syn, lyd og bevægelse. Nu kan du også dele videoer, der er op til 120 sekunder lange og i liggende eller kvadratisk format.

Instagram annoncer i Udforsk

Annoncer i Udforsk, nå ud til folk, der er interesseret i at udforske nyt, ved at udvide dine feedannoncer til målgrupper, som ønsker at udvide deres interesser udover de konti, som de følger i forvejen. Eller kom i gang med det samme ved at oprette din egen annonce.

Karrusel- & samlinger

Karuselannoncering, Føj et ekstra lag af dybde til kampagner, hvor folk kan stryge for at se flere billeder eller videoer i en enkelt annonce. Samlingsannoncer, Du kan bruge samlinger til at inspirere visuelt og hjælpe din målgruppe med at opdage, finde og købe produkter. Fortæl en integreret historie med et produkt eller en livsstil i fokus via video, billeder eller begge dele.