Klager & reklamation

Reklamation / Fortrydelse

Bemærk at vi ikke tilbyder hverken fortrydelsesret-, returret eller reklamationsret på vores produkter, løsninger og services. Alt hjælp og produktion er skræddersyet produktion & vejledning, som ene og alene er startet op på foranledning af et tilbud, en bindende bekræftelse og først herefter betaling, som ligeledes fungere som den 2. bindende bekræftelse, startes produktionen hvilket blandt andet indebære udgifter og lønninger til udvikler, grafiker, content manager, sælger m.f.

Produktet sælges til erhverv (b2b) derfor arbejder vi ikke med reklamationsret ligesom du har fraskrevet dig fortrydelsesretten ved bestilling af et skræddersyet produkt med 2 bekræftelser.

Men vi vil selvfølgelig kun have tilfredse kunder!
Derfor arbejder vi tilfredshedsgaranti, hvilket i mange tilfælde stiller dig endnu bedre end ovenstående rettigheder. Læs mere om vores tilfredshedsgaranti – klik her

Personklage

Vil du klage over en person som arbejder hos eller repræsentere Lost in Space?

Har du haft en dårlig oplevelse med person fra vores virksomhed. Så vil vi rigtig gerne vide mere om episoden, så vi kan handle på den, lære og blive bedre til næste gang en ligende sitiaution mod forventning skulle opstå. Vi tager alle henvendelse meget seriøst og beder dig derfor tilføje så mange detaljer om episoden som muligt.

Klagen sendes til Jesper@LostinSpace.dk

[]