Find den rette målgruppe

Hjælp til at finde den rigtige målgruppe på Display netværket og Youtube.

Målgrupper i markedet

Nå ud til kunder, der søger efter oplysninger om dine produkter eller tjenester og aktivt overvejer at købe noget i stil med det, du tilbyder. At nå din målgruppe med denne form for markedsføring er yderst effektiv, idet du kun betaler for de kunder som vælger at klikke på dig, for at se hvad du har at tilbyde.

Du betaler for at kunder kommer ind i butikken, men dit udstillingsvindue er gratis. Derfor er det yderst vigtigt at skrive det rigtige, hverken mere eller mindre.

Ring til Jesper for at få mere at vide omkring målgrupper og marketing telefon: 70 20 90 10

Remarketing

Nå ud til seerne ud fra deres tidligere interaktioner med dine videoer eller din YouTube-kanal. Hvis du allerede har linket en YouTube-konto til en Google Ads-konto, opretter vi automatisk tilpassede remarketinglister for dig.

Søgeordsbaseret kontekstmålretning

Du kan bruge søgeord, der gør det lettere at matche dine annoncer med relevant indhold på nettet. Det fungerer på samme måde som med kontekstmålretning på Displaynetværket og kan bruges både på Displaynetværket og YouTube.

Tilpassede tilknytningsbaserede målgrupper

Annoncører kan oprette målgrupper, der er mere skræddersyede til deres brands end de meget brede målgrupper, der minder om de målgrupper, der bruges i forbindelse med annoncering på tv. Eksempelvis ønsker en virksomhed, der producerer løbesko, måske kun at nå ud til entusiastiske maratonløbere i stedet for at nå ud til alle sportsfans.

Emner

Nå ud til folk ud fra bestemte emner.

Demografi

Nå ud til folk ud fra alder, køn eller forældrestatus.

Tilknytningsbaserede målgrupper

Vælg blandt forskellige interessebaserede målgrupper for at nå ud til potentielle kunder i stort omfang og gøre dem opmærksomme på din virksomhed. Disse målgrupper er beregnet til virksomheder, der i øjeblikket viser en tv-annonce og gerne vil udvide kampagnens rækkevidde til internettet til en overkommelig pris.