Google Display

“Display – Banner” kært barn har mange navne, og banner har en lidt dyster klang. MEN når det så er sagt – Så virker det, når det gøres intelligent.

Derfor, når der bliver sagt; Jeg klikker aldrig på et banner! Så er det, fordi de banner du får, ikke er relevant for DIG. Det yderst vigtigt, at de display-banner som du ser er relevant for netop dig, og noget af det du gerne vil eksponeres overfor. Med vores AI system og vores 1’part’s data gør vi det muligt. Vi håber ikke på noget, men vi gør det ud fra din adfærd, og så retter vi til undervejs, som hele tiden – 24/7. Med Googles dv360 løsning, kan Lost In Space følge kunden hele vejen igennem persons handlinger på nettet. Vi planlægge den perfekt kunderejse og leder den potentielle kunde igennem rejsen. Vi tilpasser display reklamen til de forskellige medier i kunderejsen, så det passer til den enkelte.

Display banner
Google Ads png icon

Netværk

Lost In Space netværk består af Top 100 sites i Danmark.

Alt er transparent, Du vælger og vi rådgiver i form a medielist, og du vælger til og fra din medie liste, og vi afvikler, optimere og rapportere. Vores AI værktøj segmentere ud fra brugeradfærd og rammer dermed kun relevante personaer. Vi har aftale med flere af de største Danske medier, så de mere specifikke placeringer kan også købes hos Lost In Space. Lad os tage en uforpligtende snak omkring mulighederne.

AI optimering

Vores AI værktøj arbejder med datapunkter og optimere 24/7-365 på din adfærd. Det betyder at vi kender dig…. også når du har skiftet mening, og holder med et andet superliga hold.

På mødet vil vi komme nærmere ind på hvordan vores AI abejder.

Strategi

Vi taler omkring mål og delmål. Vi taler omkring Jeres idé’er omkring kunderejsen. Vi taler om materiale og hvordan udformninger og indholdet er. Vi taler om målgruppe og andre segmenter/Datapunkter i gerne vil have med. Lost In Space kommer med én plan for hvordan vi ser medielisten og hvordan segmenterne skal være. Vi sætter i gang fra vores side, vi justere løbende, vi taler sammen løbende. Vi evaluere og aflægger rapport. Rapporten er fyldsgørende i form af medielist på afviklingsniveau med visninger, klik, CTR% osv.