Target Marketing

Paid marketing er en effektiv brandingmetode. Target marketing rammer "Top of mind" hos forbrugeren, både nationalt og mere lokalt.

Target Marketing – Paid marketing eller betalt markedsføring på og via søgemaskiner. I Danmark benytter vi os især af Google som den foretrukne søgemaskine.

Google AdWoords er derfor en stor del af det at have fokus på SEM – Target Marketing. De fleste søgemaskineannoncer bliver afregnet via CPC (cost per click) altså bliver der først betalt, når der bliver interageret med annoncen. Det er typisk igennem søgeord at din annonce bliver vist,  det er derfor vigtigt at dine søgeord er nøje tilrettelagt og valgt med omtanke, så du som brand udelukkende opnår relevant og købsmotiveret trafik til din website.

Paid marketing strategi

Hos LostinSpace arbejder vi professionelt og effektivt med Target marketing, SEM-kampagner og altid med fokus på at skabe trafik til dit website, der skaber øget vækst i din forretning.

Vil du gerrne have en uforpligtende gennemgang af et evt. SEM-setup af din website, så kontakt Jesper Katz.

Priser på annoncering

Modtag et opkald fra vores SEM-ekspert. Her kan du få svar på alle dine spørgsmål vedr. Google Ads, Google Display & Google Shopping.

    Lost in Space

    Google Adwords

    Vi mennesker har et had/kærlighedsforhold til annoncer. Men det er et faktum, at det er dem som leder trafik til dit website og i sidste ende får kunder i butikken. Det er dog ikke lige meget hvilke kunder, der besøger jeres website/butik. Vi skal nok sørge for at skabe en mere målrettet annoncering!

    Fra Kr. 2400,- pr. måned
    Ekskl. annoncebudget

    Google display

    Google Display

    “Display – Banner”
    Kært barn har mange navne, og banner har en lidt dyster klang. MEN når det så er sagt, så virker det, når det gøres intelligent. Derfor, når der bliver sagt; Jeg klikker aldrig på et banner!

    Budget annoncering (CPM)
    Samt bannerpakke/kampagne fra Kr. 2400,-

    Google shopping - CSS

    Google Shopping

    Google shopping er et udstillingsvindue, som brugerne bliver vist, når de søger direkte på dit produkt. Brugerne får vist produktet visuelt med pris, kort tekst og url til køb (hjemmesidenavn). Denne måde at annoncere på har sine klare fordele og er en simpel og fleksibel måde at promovere virksomheden på.