Lejer eller køber du dine topplaceringer?

Lejer eller køber du dine topplaceringer?

At sammenligne søgeoptimering og Adwords, svarer til at sammenligne det at købe et hus og at leje et hus. Formålet er det samme - tag over hovedet (topplaceringer på Google)

Adwords er som at leje et hus.
Når du lejer et hus kan du flytte ind med samme og det er udlejer der står for vedligeholdelse. Du har ikke rigtig noget ansvar - du skal allerhøjst gøre lidt rent der hjemme og så længe du betaler din husleje - Så har du tag over hovedet. Når du ikke længere betaler - bliver du smidt ud og mister alt!

Søgeoptimering er ligesom at købe et hus
Det er en investering, der giver dig værdi og relevans på boligmarkedet, du er ejeren - Et godt fundament og gode mursten sikrer dig en stabilt investering. Huset skal vedligeholdes, der skal tømmes tagrender og klippes hæk - Så længe huset holdes ved lige, så vil det være en god investering. Det tager dog lidt længere tid før du kan flytte ind - fordi huset skal bygges først.

Det bedste fra begge verdener!
Vi anbefaler at man bruger både søgeoptimering (Organisk) og Google Ads (Paid marketing) aktivt i sin marketing strategi. Ved at lave et stabilt SEO fundament sikrer du dig i den lange bane. Sammen med Adwords får ikke bare leads her og nu, du booster også den organiske søgeoptimering med Google Ads. Fordi indgangenes relevans stiger med trafikken som kommer fra Paid marketing.

Write a Comment

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *