Process

En typisk process tager ca. 30 dage. De bedste forløb er dog den løbende process, hvor vi er med på rejsen over en længere periode.

Kontakten skabes

Når kontakten er skabt går vi straks igang med at idéudvikle sammen med dig.

Idé > Plan > Tilbud > Accepter

Nogen får en god idé, andre finder selv på den! Uanset hvor idéen kommer fra, så laver vi en plan og udarbejder et tilbud ud fra ønsker og behov. Sammen med tilbuddet modtages en komplet plan og en estimeret deadline. Herefter mangler vi blot din godkendelse. Når tilbuddet er godkendt. Modtager du en faktura (Engangsbeløb + 1. rate) Produktionen starter straks efter vi har modtaget fuld betaling.

Vi går igang med at producere!

Hjemmeside, logo, grafisk identitet, content (tekst og billeder) og evt. ekstra funktioner

4. Præsentation

Når vi er tæt på at være færdige præsenteres produktionen

Vi præsentere typisk produktionen på en intern server. Du får derfor en midlertidig URL eller tilsendt produktionen til gennemgang. I denne process nusser vi typisk om detaljerne imens du gennemgår udkastet.

5. Rettelser

Når siden er blevet præsenteret har du helt sikkert nogle rettelser

Vi løber dine rettelser igennem. I denne process bliver bolden kastet lidt frem og tilbage. Dig og hele vores hold bag løber siden igennem efter eventuelle rettelser.

6. Udgivelse

Når alle er glade og tilfredse udgives hjemmesiden online

Vi udgiver hjemmesiden på dit eget domæne www.ditnavnher.dk. Din gamle hjemmeside vil herefter ikke længere virke. (Du skal huske at opsige abonnementet hos din gamle udbyder)

7. Fejl & mangler

Selv efter udgivelsen tilpasser vi siden

Som en del af vores tilfredshedsgaranti arbejder vi løbende på hjemmesiden i op til 14 dage efter udgivelsen. Dette for at få alle fejl og mangler med, ligesom det hjælper os med at få “nye øjne” på casen.

Hjemmesiden er færdig!

Du er ikke længere “Lost in Space” Du er nu på vej “Into Space” – Sammen kan vi optimere processen og skabe den perfekte kunderejse påtværs af alle platforme!